Da-mi ma si mie !


Am numai prieteni mai “cerşetori” toţi doresc câte ceva dar nu au nimic de oferit la schimb. Nu că sunt eu ăla prieten dacă îmi dai ceva la schimb, dar tot prietenii m-au făcut să mă schimb. Adică? Păi am dat anumite obiecte, cu scopul de a-şi face treabă prietenul respectiv şi să primesc înapoi acel obiect, dar a fost negativ răspunsul, obiectul nu mi-a mai fost returnat şi pe deasupra a mai fost şi vândut fără acordul meu. Deci va daţi seamă ce fel de prieteni am avut până acum, te gândeşti să îi ajuţi şi ei te fură pe faţă, fără pic de bun simţ pentru prietenia ce va leagă! Cam prost am fost dar mulţumesc lor m-am schimbat un pic în categoria încredere în prieteni ! Vi s-a întâmplat aşa ceva şi vouă ?

Lasă un răspuns

